sobota 19. září 2015

BOMBER JACKET AND SKIRT

Tento týden jsem vůbec nestíhala, takže nový post Vám přináším až dnes. :-) Tuto bundu neboli bomber jsem si koupila ve výprodeji, v pánském oddělení H&M a to už někdy v polovině prázdnin. Opravdu jsem se těšila až ji konečně obléknu. Občas se vyplatí zavítat i do pánské sekce obchodu, můžu to jedině doporučit! :-)

Už od první chvíle jsem měla v hlavě tuhle super kombinaci s kratší sukní. Na tyhle dny úplně parádní kombo. Outfit jsem pak doplnila jen bílým tílkem a novými hadími slip ony. Ty jsem měla vyhlédnuté už dlouho a konečně jsem si je koupila na Dny Marianne. No ale řeknu Vám, že jsem se tam letos teda vyřádila... :-)) Však uvidíte! :-)
A co vy? Nakupujete také někdy v pánském oddělení? Krásný den V. :-)
Jacket/Slip on/H&M//Tank top/F&F//Skirt/ Pull and Bear//Bag/Carpisa//Bracelet/Pandora/H&M
Photos by: GRANDELEGANZA

48 komentářů:

  1. Super outfit! Strašně se mi líbí ta sukně a botky! :)
    The Colorful Blog

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadáš úžasně, strašně se mi líbí ta sukně, já mám téměř stejného střihu a jsem z ní nadšená :) Krásný!!

    voguetheresa.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. hrozně moc ti to sluší, máš nádherné vlasy :))
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Krásne fotky! :)

    Pekný deň!
    XOXO

    http://nikolaknazikova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  5. Krásny outfit tá sukňa je nádherná


    www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  6. super kombinácia :) ale tá sukňa sa mi páči úplne najviac ! má skvelý strih

    OdpovědětVymazat
  7. Veľmi zaujímavá kombinácia, no vyzerá to spolu úžasne!
    Krásne okuliare ♥
    beelievin.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. Jsem ráda, že se ti ta kombinace líbí... :-)

      Vymazat
  8. You look amazing,
    Happy Monday.

    http://abdelkhalekleblog.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  9. Máš skvělý styl a moc pěkný blog :) Přidávám do oblíbených :)

    Petra Bartáková

    OdpovědětVymazat
  10. Ta bundička je super! Takové mám ráda:)

    OdpovědětVymazat
  11. Úžasná kombinace bomber bundičky a té sukýnky, hned bych si to vzala na sebe taky ;-) A ty botky samozřejmě taky! :-D Tvé outfity se mi líbí čím dál víc ♡ A jak se ptáš na ty nákupy v pánském oddělení, tak já s tím nemá dosud žádnou zkušenost, ale po tvém postu to musím povinně napravit!!! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem opravdu ráda, že se ti blog líbí víc a víc... Děkuju :-) A do pánskýho určitě zajdi, občas se tam najdou poklady. :-)))

      Vymazat
  12. Great post! thanks for sharing<3 Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    kisses

    http://www.theclosetelf.com/

    OdpovědětVymazat
  13. Super outfit :) bomber prostě jede! www.kristynablog.com

    OdpovědětVymazat
  14. Veru, bomba, jak jinak! Moc se mi outfit líbí, jsi mi svým stylem velice blízká. Paráda!
    http://chicadriana.blogspot.co.at/

    OdpovědětVymazat
  15. Super kombinace:) A ty brýle jsou top! V pánském oddělení mě vždycky lákaj ty basic trička, který se krásně hodí na lazy days s roztrhanýma jeansama:D♥

    SWEETCITRUSLEMONADE

    OdpovědětVymazat
  16. Nejvíce se mi líbí ta asymetrická sukně. :) Moc hezké kousky!

    http://styleinphotos.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  17. Jůů, tak to je pecka! A máš boží Pandoru :))

    OdpovědětVymazat
  18. Tu bundičku bych vůbec netipla jako pánskou. :D .. Moc ti sluší. :)
    Style in the words

    OdpovědětVymazat
  19. Nádherný outfit :) Ja veľmi do pánskeho oddelenia nechodím, lebo sa mi všetko zastaví na prsiach a potom sa mi tozdý neforemné... ale tebe to fakt sekne! :) Inak dokonalé doplnky :3

    OdpovědětVymazat
  20. Tyjo, tak to asi taky budu muset zavítat do pánského oddělení :D

    OdpovědětVymazat
  21. moc hezký oufit:)
    Nejvíce se mi líbí ta bundy a sukně:)
    http://clarathing.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat