čtvrtek 31. března 2016

GOLD BOMBER

Krásný den vám přeji :-) Po záplavě klasických khaki a růžových bomberů (které jsou fakt krásné), ale tak nějak je v poslední době vídám skoro všude, což mě odradilo od jejich koupě, jsem se rozhodla pro něco zcela odlišného. I když na ten růžový jsem koukala už pár měsíců, ale myslím, že většina z vás ho viděla už tolikrát... Takže když jsem nedávno zahlídla tento bomber ve zlato-krémové barvě, konečně jsem neváhala a šla jsem do něj. Objevila jsem ho asi před týdnem v CA, nebyl ani moc drahý a ještě na něj zrovna měly 30% slevu. Takže paráda! :-) Sám o sobě je tento kousek výrazný, takže jsem ho pro tentokrát ladila do úplně jednoduchých basic kousků, ale už mám zase v hlavě tolik různých kombinací... :-)))

Jinak jsem vám ještě chtěla napsat, že můj muž se opět vrátil k blogování... Jsme taková blogger family. :-D Takže pokud Vás zajímá i pánská móda nebo jste prostě jen zvědaví, určitě koukněte na blog GRANDELEGANZA.
Co vy říkáte na tento zlatý a vlastně všeobecně na bomber mánii? Mějte se co nejlépe. V. :-)









CA/Bomber//(similar)
HM/T-shirt// (similar)
HM/Shoes// (similar)
FF/Jeans// (similar)

23 komentářů:

  1. Bomber - love it a ten tvůj obzvlášť ♥♥ Mám velkou radost, že ho konečně vidím v jiné barvě!!! Tvůj dnešní post se mi moooc líbí a nemůžu se dočkat, až ten bomber zase uvidím v jiných kombinacích :-*

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to musim do CA jestli tam na mě taky nečeká ^.^ Bomba! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Včera je tam ještě měly, tak se určitě mrkni :-)

      Vymazat
  3. Krásný outfit.. Ty botky si musím pořídit :-)

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, boty můžu jen doporučit. Jsou super pohodlné :-)

      Vymazat
  4. Krásny outfit, tá bundička je top ! :) Dávam sledovať tvoj blog, pretože sa mi páči. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Odpovědi
    1. Malá a šedivá = prostě podle mého gusta :-D Děkuju moc :-)

      Vymazat
  6. Boomber bundičky mi nevadí a až teď mi došlo, že jednu takovou mám už od léta :D.
    Zlatá se mi líbí, ale asi bych do ni nešla, většinou než se dokopu ke světlé verzi čehokoliv spíš zvolím tmavou. Ale někdy chytnu i ty světlé... Jinak máš to moc krásně sladěné, příjemné přechody mezi barvami, nic nebije do očí. Opravdu hezké.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také mám jednu schovanou už z loňska :-) A děkuju moc :-)

      Vymazat
  7. Super outfit, líbí se mi botky a vlastně i bomber. I když na zlatou bych neměla odvahu... já jsem šla do tmavě modré :)

    Poshlife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :-) Já už ho právě v tmavě modré a pak v khaki mám... :-D

      Vymazat
  8. Bombera je skvelá! :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  9. Super outfit! Já si tak zvykla na záplavu khaki bomberů, že už jsem měla pocit, že žádný jiný ani existovat nemůže :D Tento je ale fakt pecka!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, právě proto jsem se pro něj rozhodla, že ho nemá každý :-)

      Vymazat
  10. Já teď koukám po nějakém stříbrném. Mám spoustu modrých věcí a myslím si, že by k nim perfektně sedl.
    K.

    www.inkpotstories.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To určitě! Stříbrný bych brala hned, ale zatím jsem ho nikde nepotkala :-( Tak doufám, že najdeš :-)

      Vymazat
  11. tak tá bombera je fakt super..v zlatej farbe som ju ešte nevidela, ale musím povedať,že tebe mimoriadne pristane :))

    BeautyMuffin

    OdpovědětVymazat