sobota 21. května 2016

LONG SHIRT

 Všechny vás moc zdravím po fááákt dlouhé době... :-) Teď jsem toho měla opravdu moc. Nová práce a do toho se přidala nemoc. Můj červený nos, i přes veškerou snahu, nezamaskoval ani ten nejlepší make-up. :-) Co se outfitu týče long košili jsem sháněla už dlouho, líbí se mi jak se dá různě vrstvit. No a tahle ze Zary s drobnými proužky byla konečně podle mých představ. Jak už asi většina z vás ví, naprosto si ulítávám na teniskách.
Po těchto Reebok jsem pokukovala už pěknou dobu a nakonec jsem je našla za super cenu na e-shopu RINGIT.CZ , který mohu jen doporučit! Botky bych teď nejraději nesundala z nohy... :-))
No a na čem si ulítáváte vy? A jak se vám líbí tenhle trend dlouhých košil? Jinak doufám, že si naplno užíváte víkend plný sluníčka, jak nejvíc to jen jde. :-) Já jsem dokonce stihla nafotit i outfit do zásoby... Mějte se krásně, pa V. :-)







Zara/Shirt/Jacket//
FF/Jeans//
Mango/Bag/Ring//
RINGIT.CZ/Reebok/Shoes// 
Aldo/Sunnies//
Claires/Bracelet/Necklace//
Casio/Watch//
HM/Earrings//

12 komentářů:

  1. super! vítej zpět :-) trend dlouhých košil se mi líbí...

    OdpovědětVymazat
  2. Super fotky a aj outfit... páči si mi tá košeľa aj marble prsteň.

    Daniela

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. Mně právě taky, je to takový pohodlný trend :-) Děkuju :-)

      Vymazat
  4. Hezký outfit ! Jestli tě zajímají #OOTD posty, můžeš se mrknout ke mě na blog, mám jich tam také dost. Strašně mě baví, když jdu fotit outfity :) ... Měj hezkou neděli !

    OdpovědětVymazat
  5. Odpovědi
    1. Taky je jedna z mých nejoblíbenějších :-)) Děkuju moc :-)

      Vymazat
  6. Trend dlouhých košil je skvělý a to, jak jsi zkombimovala tu svou se mi dost líbí ♥★♥ A pokaždé, když ještě někde vidím tu tvou kabelku, tak tiše závidím, protože to byl prostě parádní úlovek!!! ;-):-* A šperky, ty bych si taky hned přivlastnila!!! :-D Už se nemůžu dočkat na tvůj další post!!!! :-)

    OdpovědětVymazat