neděle 26. června 2016

FLOWER POWER

Ahoj všichni! :-) Konečně je to tady... nový outfit... :-)) Takže v první řadě se omlouvám, že mi to tak dlouho trvalo, ale v každém životě občas nastane totální blázinec a u mě je to právě v tomto období. Outfit už mám nafocený tak dva až tři týdny, ale až teď jsem se dostala konečně k tomu ho publikovat.
Jak jste si asi všimli moje závislost na bomber bundičkách pokračuje.
Květiny prostě k létu patří, ať už jsou na šatech, na zahradě nebo na čemkoliv... :-) No a na tuhle bomberku jsem narazila v Zaře a okamžitě jsem s ní šupajdila ke kase.
A jak to máte vy s květinovými potisky? Nosíte je rádi nebo je to pro vás moc velká "romantika" ? Mějte se krásně! V. :-)






Zara/Bomber/Dresses//
HM/Jeans//
Mango/Bag//
Adidas Stan Smith/Shoes//
Claires/Bracelet//
Cluse/Watch//

6 komentářů:

  1. Super outfit, hlavne tá bomber... Milujem kvietky.
    Daniela

    OdpovědětVymazat
  2. Páči sa mi to vrstvenie v rôznych dĺžkach. Super!
    svieža

    OdpovědětVymazat
  3. Wow, super moc ti to sluší! Nic bych neměnila :)
    BLOND SITE

    OdpovědětVymazat
  4. Strašně se mi líbí ten bomber a ty hodinky. :3 Už dlouho jsem přemýšlela, že si nějaké pořídím.:)

    OdpovědětVymazat
  5. Tvůj článek mi udělal velkou radost a povím ti, že ti to tady neuvěřitelně moc sekne, opravdu MOC ♥♥♥ Ta bundička je kouzelná, ta kabelka, ty šatičky prostě wow, chci vše ★★★ Těším se na tvůj další článek, protože sledovat módní blogerku jako jsi ty je vždy radost!!! :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný outfit jako vždy, niky nezklameš <3 K bundičce se krásně hodí botky, moc ti to sekne a hned bych je brala taky :) <3

    OdpovědětVymazat